Европска фондација за управување со квалитет – EFQM

Друг метод што се користи и е базиран на техники за управување со квалитет (TQM) е EFQM моделот – европска верзија на рамката Baldridge. 9 Европската фондација за управување со квалитет (EFQM) е основана на крајот на 1980-тите од страна на 14-те големи европски компании, и почна да се фокусира на јавниот сектор за време на нејзиниот развој. Во 1992 година, EFQM го започна својот модел за само проценка. Овој модел се базира на 9 критериуми. EFQM малку го промени својот модел во април 1999 година, обидувајќи се да го направи по компатибилен со јавниот сектор преку воведување на перспективата за иновација и учење. Деветте димензии на моделот се: лидерство, луѓе, политика и стратегија, партнерства и ресурси, процеси, резултати од луѓето, резултати од клиентите, резултатите од општеството и клучните резултати од перформансите/работата. EFQM-моделот се повеќе се користи во европските јавни услуги. Овие исти димензии може да се најдат во рамките на Заедничката рамка за проценка (CAF), но посебно приспособени за јавниот сектор.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support